Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient, który dokonał zakupu na odległość  może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu sklepu internetowego carmella.pl ).
Do zachowania terminu 14 dni roboczych wystarczy wysłanie do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

 

Oświadczenie takie możesz złożyć:

 

  • pisemnie na adres: NICE Renata Pochyluk ul. Fabryczna 25, 90-345 Łódź;
  • lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@carmella.pl.

 

Możesz skorzystać z przykładowego wzoru formularza odstąpienia od umowy:  formularz zwrotu, jednak nie jest to konieczne.

 

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlesz do nas oświadczenie musisz także zwrócić nam towar. Wystarczy, że odeślesz go wraz z paragonem lub fakturą na nasz adres:

 

NICE Renata Pochyluk
ul. Fabryczna 25
90-345 Łódź

 

Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania  a także musi posiadać wszystkie metki.

 

W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. 

 

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie wybrałeś w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożysz inną dyspozycję. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania na nasz adres.


REKLAMACJE

 

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt posiada jakąś wadę, możesz zgłosić jego reklamację:

 

  • pisemnie na adres: NICE Renata Pochyluk  ul. Fabryczna 25, 90-345 Łódź;
  • lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@carmella.pl.

 

Możesz skorzystać z przykładowego wzoru formularza reklamacji lub też napisać oświadczenie o składanej reklamacji. W przypadku takiego oświadczenia pamiętaj aby podać w nim:

 

  • informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  • oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.

 

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacji/oświadczeniem o składanej reklamacji wyślij także na nasz adres:

 

NICE Renata Pochyluk
ul. Fabryczna 25
90-345 Łódź

 

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O wyniku jej rozpatrzenia poinformujemy Cię pisemnie, drogą mailową lub za pośrednictwem wiadomości SMS. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl